• Valencià (VA)
  • English (UK)

10/3/2017

Bases del IV Premio de Pintura Fernando Soria

1.- S'estableixen els segÁ¼ents premis:

1º PREMI: «IV PREMI DE PINTURA FERNANDO SORIA»: Diploma i 2.500€

2º PREMI: «IV PREMI DE PINTURA FERNANDO SORIA»: Diploma i 1.000€

PREMI JOVE: «IV PREMI DE PINTURA FERNANDO SORIA»: Diploma i 500€. Menors de 25 anys.

2. - Els beneficiaris dels premis estaran subjectes a una retenció del 15% de l'IRPF sobre l'import dels mateixos, d'acord amb la legislació vigent.

Participants:

3. - Podran concórrer a aquest concurs artistes de tot el territori espanyol.

Requisits:

4. - Cada concursant podrÁ  presentar només una obra. Es farÁ  cÁ rrec de les despeses de transport i segur, tant en presentació com en retirada de quadres.

5. - Totes les obres seran originals, no admetent-se cÁ²pies ni obres premiades ni seleccionades en altres concursos. La temÁ tica i tÁ¨cnica seran lliures. El format no podrÁ  ser superior a 110x100cm ni menor de 50x40cm per cap dels seus costats. Si alguna es componguera de parts diferents (díptics, tríptics, etc.) serÁ  computat, a l»efecte de dimensions mÁ ximes, el conjunt de totes elles. Els participants donaran les instruccions necessÁ ries per al muntatge i exhibició de la seua obra, quan ho consideren oportú. En cas contrari no s»admetran reclamacions.

6. - Les obres no podran anar signades. Es mantindrÁ  l»anonimat de les obres fins que el jurat atorgue els premis.

7.- Totes les obres hauran de presentar-se sense emmarcar o convenientment emmarcades per un simple llistó de fusta; al dors de cadascuna s»adherirÁ  un sobre tancat que inclourÁ  les segÁ¼ents dades: Títol de l»obra, nom i cognoms de l'autor, domicili, telÁ¨fon, correu electrÁ²nic i fotocÁ²pia del DNI, així com valoració de la mateixa. Els menors de 25 anys hauran d'indicar la seua edat en la part externa del sobre. Així mateix, s»inclourÁ  una breu descripció conceptual de l»obra presentada i les dades d»interÁ¨s que l»autor considere necessari destacar. Hauran de lliurar-se personalment o per agÁ¨ncia, entre els dies 1 i 30 d'abril de 2017, al Museu Fernando Soria, carrer Cervantes, 19. 03550 Sant Joan d»Alacant, a excepció dels diumenges per la vesprada i els dilluns així com els festius de Setmana Santa en els quals el Museu romandrÁ  tancat.

Selecció de les obres:

8.- El jurat estarÁ  format per persones qualificades de reconegut prestigi en el camp de les arts visuals. La seua composició es farÁ  pública en donar a conÁ¨ixer la decisió.

9.- El concurs podrÁ  declarar-se desert si aixi ho decideix el jurat qualificador.

10.- Amb les obres seleccionades pel jurat s'organitzarÁ  una exposició entre els dies 20 de maig i 18 de juny a la Sala Beatriz.

11.- Les obres premiades en el Certamen quedaran en propietat de la Fundació Fernando Soria, quedant-se aquesta la reserva dels drets de publicació i reproducció de l»obra, sense necessitat de demanar el consentiment de l»autor.

12.- La Fundació Fernando Soria prendrÁ  les mesures de seguretat al seu abast per a la millor conservació i vigilÁ ncia de les obres, posant per a aixÁ² el mÁ xim zel en la seua cura; perÁ² no es responsabilitza de les possibles pÁ¨rdues, extraviaments, robatoris, incendi, desperfectes de les mateixes o qualsevol altre acte aliÁ¨ a la seua voluntat que es puga produir durant el seu transport, recepció, dipÁ²sit, exhibició o devolució, ni d»accidents que es puguen produir.

13.- El lliurament dels Premis es realitzarÁ  el dia 20 de maig de 2017, coincidint amb el vuité aniversari de la mort de Fernando Soria. La Fundació Fernando Soria oferirÁ  als guanyadors una exposició des del dia 20 de maig fins al 17 de juny de 2018.

Devolució de les obres:

14.- Les obres no seleccionades es podran retirar en un termini mÁ xim de 30 dies hÁ bils a partir de la decisió del jurat. Les obres que no hagen sigut retirades passaran a formar part del patrimoni de la Fundació Fernando Soria.

Acceptació de les bases:

15.- La participació d'aquest concurs suposa l»acceptació d»aquestes bases i la conformitat amb les decisions del jurat, no admetent-se reclamacions posteriors al respecte.

DESCARREGAR BASES (PDF)

Fundación Fernando Soria de la Comunitat Valenciana